Linsi
home / Aanbod / Linsi
Algemeen | |
---|---|
Scheepscategorie | Motorbeunschip |
Naam | Linsi |
ENI nr | 03290188 |
Vraagprijs | Op aanvraag |
Bouwjaar | 1960 |
Scheepswerf | N.V. Terneuzensche Scheepsbouw Mij. te Terneuzen, Nederland |
Afbouwwerf | N.V. Terneuzensche Scheepsbouw Mij. te Terneuzen, Nederland |
Afmetingen | |
---|---|
Lengte | 66.94 meter |
Breedte | 8.20 meter |
Diepgang | 0.76 meter |
Holte | 2.87 meter |
Kruiphoogte zonder ballast | 6.65 meter |
Laadvermogen | |
---|---|
Max tonnage | 1011.797 ton |
Tonnage (2.50m) | 828.279 ton |
Beuninhoud | 672.509 m3 |
Ruim / Beun | |
---|---|
Spuipoorten | 551,725 m³ tot overstortkleppen |
Ruimgoten | 2010: twee extra zandgoten in laadbeun geplaatst. |
Machinerieën | |
---|---|
Hoofdmotor | Volvo Penta TAMD 122 A, 279 kW, 380 pk, bouwjaar 1994 |
Hoofdmotor uren | 43.600 uren |
Keerkoppeling | 2x Masson, bouwjaar 1996 en 1984 |
Boegschroef | De Gerlien - Van Tiem, bouwjaar 1993 |
Boegschroefmotor | DAF DKS 1160, 235 kW, 320 pk. |
Generatoren | Hatz 4M41, 25 kW, Bj. 2013, fabrikaat Stamford, 30 kVa en John Deere 3029 DF 124, 31 kW, Bj. 2000, fabrikaat Stamford, 30 kVa |
Stuurwerk | Hoornaert, 380 V. |
Ankerlieren | A. van Lier, enkelschijfs oliebadlier (met verhaalkop) |
Autokraan | Dries Hamelink, 9 meter, 1.200 kg., bj. 1980 |
Spudpaal | 2x IJsseltechniek, telescopisch uitschuifbaar, 6,70 meter |
Schroef | 2010: twee nieuwe voortstuwingsschroeven |
Accommodatie | |
---|---|
Nautische installatie | Radio Holland |
Tanks |
---|
Overig | |
---|---|
Bijzonderheden | Certificaat van Onderzoek geldig tot 3 september 2021 |
Recente vernieuwingen | 2010: twee nieuwe voortstuwingsschroeven, twee extra zandgoten in laadbeun en achterschip ca. 50 cm ingekort; |